Pokemon!

Häj!
Igår firade jag och le pojkvän jul, bara vi två, och utbytte julklappar :> Jag fick en parfym!! Önskade mig det för jag tyckte att det skulle vara kul att få en parfym som han hade valt ut och så är jag lite parfym-galen...men han klagade och sa att det var klyschigt och det ena med det andra och att jag aldrig någonsin skulle få en parfym av honom... men så fick jag det ändå :D Han är en lurig en! Det gjorde mig glad i alla fall :3

Tänkte visa vad han fick av mig också! En mugg! Han har önskat sig en lite större temugg i ett år eller någonting och det tyckte jag var jättetråkigt att köpa men sen kom jag på att jag kunde måla motiv på den själv så blir det lite roligare......... kan säga att jag ångrade mig många gånger innan jag var klar....
Jag tänkte att om jag köper många färger på en gång så kan jag göra pokemon, det blir kul! Så jag köpte ett set med 6 färger och dom visade sig vara supertransparenta så jag fick lov att måla typ fem lager/färg för att det skulle bli snyggt. Fick även lov att blanda många av färgerna och konturerna var en liten mardröm. Vet inte med alla pokemon men jag tror att mudkip iaf tog 3 timmar :) Sååååatteeeeeh...fyfan :)
Han blev iaf glad (jag hade hotat med en liten käftsmäll om han inte blev det :D) och jag blev nöjd med resultatet! Får se om jag orkar göra något mer i framtidN, har då färg kvar så de räcker :)

♥♥♥
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0