Bra dag!!

Jaaaaaag har skrivit anställningsavtal OCH blivit med lägenhet idag! :D:D Allt på en gång, är så jäkla glad!
Jag har köat på ett gäng lägenheter men den jag fick har jag både köat längst på och velat ha mest! Känner att jag har sån tur! Iiiih, jag är så glad :D
Och SÅ PEPP, får flytta redan om 2 veckor... och 4 dagar. Har lite underliggande panik för att jag måste städa ur två överfyllda rum, varav det ena innehåller skit från hela min barndom + tonår typ. Kul :)
MEN VÄRT DET O____O
Har heller ingen aning om vad jag ska ha för säng bland annat heller.....men det hinner väl lösa sig, heh..
Ååååh det ska bli så kul, inredning är typ det enda som fyller mitt huvud just nu och på onsdag ska jag åka på second hand med mormor! :D Jag ska göra mitt bästa för att skapa ett mysigt hem med massa coola grejer!
Tänker därför göra en liten bildbomb nu med massa inspiration, de finns ju så mycket fint!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0