Loppis i Solna!

Igår, lördag, var första lördagen på vääääldigt väldigt länge som jag var HELT och hållet ledig! Detta utnyttjades genom att följa med mamma till Uppsala och hjälpa min syster och hennes kille att flyttstäda. Deeeet var tråkigt xD Men det var kul att träffa dom och när vi var klara åkte vi vidare till deras nya hem, i Solna!
Deras lägenhet var huuur fin som helst och HELT nybyggd, vilket jag inte riktigt hade förstått... Den var färdig den 1 april.. Hur som helst, den var jättefin och ganska stor och ''luftig'' liksom och så hade dom nära till en park, tunnelbana och grejer.
På kvällen gjorde vi varma mackor och spelade lite tvspel, sen var alla jättetrötta så vi gick och la oss ganska tidigt.
Sen imorse gick vi på en stor loppis i en sporthall typ, vilket var en kul bonus! Jag hittade en hel del roliga saker, bland annat lampor(!!) En typ kristalltaklampa, vilket jag behövt och dels en fiberlampa som skiftar färg!!! ÄNTLIGEN, har velat ha det aslänge. Den är stor, den var billig och den är helt fantastisk. Älskar allt.
Sedan köpte jag ett litet ministaffli som man kan ha en liten miniatyrram med en liten bild i tänkte jag, två ljusstakar, två tvspel som inte funkade till min ps2a :( och mest random av allt: en toaborsthållare + borste XD Den var så ful men så charmig, kunde inte låta bli! :)
 
 
  



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0