Rygga!

 
       
 
Jag köpte en ryggsäck igår! ...På ICA Maxi hahah, det känns alltid så konstigt att köpa kläder/skor/stuff på ICA Maxi men ibland hittar man faktiskt något riktigt fint där (okej jag vet inte om jag någonsin köpt kläder där men ändå). Jag tyckte den var väldigt söt i alla fall, jag gillar den stilen på ryggsäckar och så var den lagom stor och det var bra pris på den :> Så den skall jag använda i vår och sommar!
Ska försöka uppdatera bloggen mer snart.. men det har varit så mycket dom senaste två veckorna, jag har haft praktik på en sushirestaurang och det är massor av intryck och saker att lära sig varje dag så det är väl typ det enda som snurrat runt i min skalle senaste tiden.
  



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0