A good day to buy a mannequin

Idag var en bra dag! Jag jobbade på förmiddagen sen mötte jag upp Sandra och Camilla och vi gick på en loppis/utförsäljning i Selected styles gamla lokal. Jag visste att dom skulle sälja provdockor så jag gick hela gårdagen och funderade om jag skulle köpa en eller inte, mest för att dom var lite dyra (1000kr för en hel kropp)
MEN när jag kom dit hade dom sänkt priserna på mycket och jag hittade en skyltdocka utan armar för 500kr och jag gillade hennes pose så jag slog till :D
Hon heter Edith och bor nu med mig på mitt rum.....kommer vakna inatt och skita på mig.
Förhoppningsvis kommer en liten hamster och bor med oss någon gång under veckan också :D Iiih, kan typ bara tänka på det nu......
Anyway, dagen fortsatte med att vi åkte hem till Sandra, bakade scones och tittade på Tarzan. Det var mysigt :3
 
    



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0