Lars.

Jaaaag har äntligen fått hem min lilla lilla Lars!! Lars von Beethoven! Han skrek när djuraffärskillen tog upp honom men när vi kom till kassan blev han tyst så djuraffärskillen frågade honom om han skrikit klart nu och då började han skrika och gnälla igen :D Så smart. Sen skrek den lille fan hela vägen hem nästan.
Men nu är han tyst förutom att han gnisslar runt i sitt lilla hjul :3
HAN ÄR SÅ SÖT! Och jag har svårt för att låta honom vara ifred men det ska han få vara åtminstonde tills imorgon.
Han är lite lik min andra hamster, Saga, fast hans nos är mer rosa än hennes tror jag. Och så har han väldigt stora öron tycker jag, fast det kanske alla små hamstrar har? Jag minns inte o__o Dom växer ju upp så jävla snabbt... han kanske växer i dom :3

 
  
 
ɑ n n i k ɑ
2015-01-28 @ 15:38:23
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Så söt! :D

Svar: Ja, visst är han! :D
vifslan.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0