Selfies

Halloj bloggN!
 
Dom senaste dagarna har jag hunnit med att spela en massa spel, dels med Kaffe och dels själv. I måndags spelade vi brädspelet Risk (Metal gear edition) tillsammans med en till tjej, jag vann! (som vanligt :D) Sen spelade jag och Kaffe Torchlight, Age of Empires, Gran Turismo och Legend of Grimrock, som jag fortsatte med på egen hand hemma sen. Mycket roliga spel allihopa :>
 
Idag har jag försökt skaffa mig en praktikplats.. det börjar bli lite bråttom för på måndag ska jag på ett möte på AF och "välja aktivitet" om jag inte hittat praktikplats tills dess :( Grejen är att jag fick börja söka praktik ungefär i mitten av November MEN mellan 1 december - 15 januari fick jag inte söka någonting inom handel eller hotell så det är först nu idag som jag kan söka inom vad som helst.. Och nu på måndag är alltså min "tid" ute...kul -__-
Fick dock lite napp idag som kanske kan leda till något så jag tänker hoppas på det.
 
Jag har även små planer på att skaffa hamster igen, har haft 3 guldhamstrar och 1 dvärghamster tidigare (inte samtidigt) och nu börjar jag sakna att ha ett litet djur att ta hand om igen! Den här gången vill jag ha guldhamster igen tror jag.. Dock skulle det vara kul att ha två små hamstrar tillsammans men då måste jag ha dvärghamstrar.. Svårt val. Men djuraffären har inga guldhamstrar inne just nu anyways så jag har lite tid på mig att fundera :)
Tog ett par selfies idag häh.. Första gången på länge eftersom att jag varken har stativ eller självutlösare som "funkar" så det är krångligt och jobbigt.
 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0