Vad ska man bli när man blir stor?

Jag fick något litet ryck nu i eftermiddags och insåg "på nytt" att musik är fantastiskt och att jag måste lyssna ikapp till exempel Miss Li's nyaste skiva för henne har jag lagt på hyllan av någon anledning. Älskar "I finally found it", den är amazingness och så har jag upptäckt Familjen genom "Så mycket bättre" han är också amazingness. Och Ola Salos ny låt är bra, olala<3 Och fick han sin lilla vilja igenom för när han gjorde Kajsa Grytts låt "Allt faller" i Smb så ville han att fler skulle upptäcka den låten och det har jag gjort nu :> Kajsas version är bäst hehe.
 
Överredigerad blekjos :>

Ville ba skriva av mig lite. Än är det ingen hamster så långt ögat når.. eller jo KANSKE! Jag och mamma ska till Akrens zoo imorgon och se om dom har någon hamster inne, hade inte ens vetat om att dom hade fysiska djur innan :b Det var någon på mammas jobb som tipsade om det så nu håller jag alla tummarna :3 
 
Miss Li - I finally found you Familjen - Det var jag Ola Salo - Go on go on
Kajsa Grytt - Allt faller



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0