GoT

Jag är så dålig på att uppdatera min lilla blogg. Fast å andra sidan har jag inte haft så mycket att uppdatera om.. Jag har jobbat och så har jag varit sjuk...och så har jag jobbat trots att jag varit sjuk, så kul var det. Jag mår bättre nu i alla fall, har en dryg hosta som hänger kvar bah!
Men den 11 mars hände roligheter! Jag drog till Stockholm över dagen och träffade min syster och vi gick på en Game of Thrones exhibition! Det var awesome, vi båda var aspepp innan haha och vi blev icke besvikna! Vi fick bli fotade som fula white walkers, sitta på tronen och så hade dom ställt ut lite av varje, mest kläder men även lite vapen, smycken och diverse atteraljer...och bäst av allt: Vi fick prova oculus rift!! Det var ca en timmes kö och själva upplevelsen varade kanske en minut eller något hahaha men det var värt deeeet, så coolt!!!!!! Jag blev ganska påverkad av det också hahaha, stod och höll i mig ganska hårt i ett galler typ och så blev jag lite skakis i slutet för man föll ner från "the wall" och de var en hisnande känsla :3 och så var man så jävla högt upp, fick typ lite höjdskräck nästan haha wä.. Vill mer!!! :333
När vi kikat klart på utställningen så stack vi vidare till gamla stan och fikade på ett jättämysigt fik :3 dom hade typ som en kvadratmeter soffkudde intill ett fönster som man fick krypa upp och sitta på och så hade dom små bord på kudden, svårt att förklara men det var mysigt iaf :v
Mycket bra och uppskattad dag med syster helt enkelt!
 
 
 
 
 
 
  
 
 
Well, här är en bild från fiket..en dålig bild, men ändå. Det var mysig miljö där och kaffet var inte ens dyrt! :3
Imorgon är jag ledig, hurraaaaaaaa!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0